نه مدل لشه خیلی خوشگله مبارکه 😍
لباس دختر منم همینقدر گشاده خودم لش گرفتم
نه خوبه
ن خوبه به نظرم
ن خوبه
بدنش خوبه ولی آستین ها بله بزرگه
ن عزیزم لشِ مدل خودشه
نه خوبه که اندازه هست
نه شیکه
مهمتر از همه راحت تنش میره خودشم توش راحته
یکم فقط آستینش بلنده وگرنه بدنش خوبه،کوچیک بگیری تنگ میشه اذیت میشه،ی چند روز دیگه هم آستیناشم اندازه میشه
نه عالیه
نه مدلشه قشنگه خوبه
ن قشنگه لشه
نه خوبه
نه خوبه
یه سایز کوچیکتر نداشت؟
نه خوبه پاییزم تنش میشه
مامانا میگن لش هس یعنی نبرم عوض کنم؟؟
بزرگ نیست که
اره یکم
نه خوبه
اخی نه خوبه لشه دگ🥺❤️
اگه لش دوس داری خوبه.وگرنه که اره بزرگه
نه خوبه
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.