سلام خانوما میگم شما راه حلی برای سوزش واژن میدونید ؟

۴ پاسخ

عفونته،برو دکتر دارو بگیر
من دل گندگی کردم چندین ماهه درگیرشم
تست پاپ اسمیر هم دادم دکتر گفت دهانه رحمت تغییر شکل داده بخاطر عفونت طولانی😓😓😓
اصلا خود درمانی نکنید خانوما برای تن خودتون ارزش قائل بشین
من دوماهه دارم دارو مصرف میکنم هنوزم خوب نشدم
تو ۴ روز . ۱۸ تا امپول زدم😞

من خودم اینجوری شدنی شورت نمیپوشم یه ساحلی بلند میپوشم بعد بعد شستشو و با سشوار خشک میکنم خیلی بهتر میشه

پماد واژینال لکورکس باریج عالیه

عفونت داری صدرصد داخل اب نمک بشین من عفونتم شدید بود نشستم تو اب ولرم نمک وقتی می اومدم بیرون مثل تخته گوشت ازم عفونت می اومد بیرون

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومهرآیین مامان ماهلین ومهرآیین ۳ ماهگی