عفونته،برو دکتر دارو بگیر
من دل گندگی کردم چندین ماهه درگیرشم
تست پاپ اسمیر هم دادم دکتر گفت دهانه رحمت تغییر شکل داده بخاطر عفونت طولانی😓😓😓
اصلا خود درمانی نکنید خانوما برای تن خودتون ارزش قائل بشین
من دوماهه دارم دارو مصرف میکنم هنوزم خوب نشدم
تو ۴ روز . ۱۸ تا امپول زدم😞
من خودم اینجوری شدنی شورت نمیپوشم یه ساحلی بلند میپوشم بعد بعد شستشو و با سشوار خشک میکنم خیلی بهتر میشه
پماد واژینال لکورکس باریج عالیه
عفونت داری صدرصد داخل اب نمک بشین من عفونتم شدید بود نشستم تو اب ولرم نمک وقتی می اومدم بیرون مثل تخته گوشت ازم عفونت می اومد بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.