چرا حرکت بچه رو زیر نافم حس میکنم طبیعیه ؟؟؟

۶ پاسخ

من از بیست و شش هفته اومد بالا😁

اره میاد بالا مال منم قبلا اونجوری بود

اره منم

کوچیکه هنوز🥺🥺🫐

من هنوز زیره

منم زیر نافمه

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری