من میگم پسره
اسمش دیانه خب پسره دیگه🙂
سلام عزیزم خوبی خداروشکر که همه چی خوب بوده ❤️
توروخدا برای منم دعا کن فردا خوشحال برگردم
از رو عکس معلوم نیس انشاالله اونیکه ته دلته باشه
دکتر حدس نزد
پشتش به ماس نینی😂😍
خودش احتمال نداد
انشالله پسره ...بچه دومتونه .....پیش کی رفتید تعیین جنسیت؟
حسم میگه دختره
فک کنم دخمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.