شیافت استامینوفن
اگ تب بالا رف شیاف استامینوفن بگیر بزار
پاراکید ۴ساعت بده بهش من ۳۷ونیم میشه پاشویه میکنم ک نره بالاتر،لباس خنک بکن تنش ،شیر زیاد بهش بده مايعات بدنش زیاد باشد تب نمیکنه زیاد
تا ۳۷ نرماله از ۳۷ونیم بالاتر تره
لباس کمتر تنش کن ولی سرماش ندیا
اگه از ۳۸ رفت بالا یه پارچه کوچیک نم کن ابشو خوب بگیر و بزار رو پیشونیش چندبار میاد پایین
استامنیفون بده،،پاشویی انجام بده ۳۷ب بالا تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.