خوبه پس چون همه جا یهویی قیمتها رو بردن بالا الان
شهر زابل وضع خرید چطوره خوبه جنسها تا چ قیمت هست
بیلرش خیلی خوشگله مبارکش باشه ب نظرم اگ با ی دورس یا تی شرت کرم قهوه ای نود بپوشی خیلی شیک میشه ولی اون کلاه و نذار بااین بهش نمیاد ی پاپوش قهوه ای هم بگیر براش😍
مبارکه بشادی تنش کنی
منم برا پسرم بیلر سفارش دادم خییلی ناناس میش تو تنش😍 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.