سلام با این میشه فرنی درست کنم؟

تصویر
۴ پاسخ

با همین درست میکنن دیگه

عزیزم یه قاشق از آرد برنج با نصف لیوان یا لیوان کامل آب میزاری‌ حلش میکنی (بهم میزنی)بعدش رو گاز باش شعله متوسط هم بزن یخورده هم نبات میریزم وقتی یکم خودشو گرفت خاموش میکنم یکم که از داغی افتاد شیر خشک میزنم

اره عزیزم. ارده برنجه دیگه

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان توراهی مامان توراهی هفته هشتم بارداری
مامان ماهور🩵 مامان ماهور🩵 ۱ سالگی