۷ پاسخ

من هنوز نزدم
میخوام نگه دارم بعدعید
نگران نباش
ان شا الله راحت رد میکنه

پسر منم‌روز اول هیچ علامتی نداشت ولی از روز دوم حالش خوب نبود تا پنج روز
بدن ین واکسنش بود
خداروشکر تموم شد

بله دختر‌من شب تب کرد کلا از عصر به بعد نق میزد

سلام
دختر منم تب نکرد فقط کلافه بود بدن ب بدن فرق میکنه

عزیزم اگه امشب نشون نداد دیگه اذیتش نمیکنه من برای دخترم زدم واکسنشو اصلا اذیتش نکرد ایشالله دختر شماهم همینه

برای من که تب کرد کلافه هم هست
پاهاشو مشخصا دردمیکنه

ممکنه از روز دوم سوم تب گنه

سوال های مرتبط