۱۳ پاسخ

حتما دکتر برو خونریزی خطرناکع

بواسیر داری

از یبوسته، منم اینجوری شدم، پماد آنتی فیشر باریج استفاده کردم خیلی خوب بود

شقاق مقعده

عزیزم حتما برو دکتر
اگه شرایطشو داری

اگه يبوستي اين دوتا عاليهههههه
منو اينا نجات داشت داشتم ميمردم

تصویر

منم اینطوری شدم شیاف همورویید بگیر بزن حوله داغ کن یا آجر بشین روش سه روزه خوب میشی

من تو بارداری بواسیر گرفتم اولین روزش اینجوری بودم ولی خون نداشتم اما الان راحت دسشویی میرم مشکلی ندارم تو شهرمون هم یدونه دکتر هست اونم مرده😐
موندم پسرم یکم بزرگ شه بعد برم

یبوست داری؟
اگه داری از اونه ملین بخور پماد انتی همورویید بزن
من ماه پیش درگیرش بودم رقتم دکتر داد خیلی بده مردمو زنده شدم

سلام عزیزم منم اوایل زایمانم تا ۱ ماهگی همین جوری بودم بعد یواش یواش خوب شدم.
مایعات خیلی بخور زود خوب میشی

برو دکتر اینجوری خوب نمیشه یه داروی خاصی داره

بواسیر به تو سلام میکند😑 برو دکتر تا بدتر نشدی.

اگ‌یبوست داشتی توبارداری احتمالا بواسیرداری

سوال های مرتبط