سلام مامانا
سونوم چطوره؟
طبیعی میشه یا سز ؟

تصویر
۶ پاسخ

وزنش زیاد نیس؟به دکترت بگو شاید سز کنه اذیت میشی طبیعز

وقتی ۳۶ هفته بودی وزنش چقدر بود

طبیعی هستی

وزنش خوبه سفالیکم هست دردت گرفت برو زایشگاه برا زایمان

نینی خیلی تپلیه🤤

سلام گلم همه چی اوکی..سفالیک که میشه طبیعی..وزن بچتم عالی ماشاءالله

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی
مامان آرسام و آرتین🩵 مامان آرسام و آرتین🩵 ۱ ماهگی