سلام دوستان جواب سونوم چطوره؟خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

خدا حفظش کنه
نی نی پسره؟

دکتر بی شرف من گفتم میخام سونو بدم گفت نه اوکی هستی چرا بدی بزار ۳۸ هفته اخه به تو چه دوس دارم دوتا سونو بدم

خداروشکر همه چی عالیه عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۱۰ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی