جنینت تپله بقیه چیزا خوبه فقط دور سر و دور شکم دو هفته و خوردی از سن حاملگیت بیشتره
صدکش که بالاس وزنشم خوبه خداروشکر
رشد اعضاشم من میدونم تا ۲۰ روز جلو و عقب هیچ مشکلی نداره
صدکش خیلی بالاس احتمال خیلی درشته فقط و تپلی
۱۰ تا ۹۰ میگن صدک اکیه چن تا دونه بالا و پایین مشکلی نداره یعنی خیلی درشته ماشالا
همه چیش خوبه خدا رو شکر
تپلو هست 🥰🍒
چرا نگرانی آخه
خوبه که عالیه رشدش چی میخوردی مگه وزنش زیاد شده
خاسه دلکم شکر بو خوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.