۷ پاسخ

جنینت تپله بقیه چیزا خوبه فقط دور سر و دور شکم دو هفته و خوردی از سن حاملگیت بیشتره

صدکش که بالاس وزنشم خوبه خداروشکر

رشد اعضاشم من میدونم تا ۲۰ روز جلو و عقب هیچ مشکلی نداره

صدکش خیلی بالاس احتمال خیلی درشته فقط و تپلی
۱۰ تا ۹۰ میگن صدک اکیه چن تا دونه بالا و پایین مشکلی نداره یعنی خیلی درشته ماشالا

همه چیش خوبه خدا رو شکر
تپلو هست 🥰🍒
چرا نگرانی آخه

خوبه که عالیه رشدش چی میخوردی مگه وزنش زیاد شده

خاسه دلکم شکر بو خوا

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی