پسرجاری من ۲۲۰۰بدنیااومدبعدشیرخوردن اونقدتپلی شدا نگران نباش توام شیرمیدی وزن میگیره
عزیزم گریه نداره که یکم وزنش کمه ولی بدنیا بیاد کم کم وزن میگیره جون میگیره تپلی میشه اصلا نگرانش نباش❤️🥺
وزنش یه کوچولو کمه
اشکالی نداره
بهش شیر میدی بزرگ میشه غصه نخور مهم تن سالمشه
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
اخ نینی توهم مث نینی من کم وزنه خب وزنش خیلی پایینه به اندازه وزن33هفته هس
وزنش کمه مثل دخترم
فکک کنم باید نی نیتو بدنیا بیاری اره؟؟
نگفت نی نی ریزه؟؟
سالمه خداروشکر ولی لاغر و کوشولو
مث نی نی منه
رشدش چرا ۴ هفته عقبه
رشدACزیر صدک۱۰درصده وزنش پایینه احتمالا ختم بارداری بده منم اینجوری بود ختم بارداری داد
ببر پیش دکتر صدک وزنیش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.