خانما سونوم چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم وزن جنینتون تو ۳۶ هفته نرفته بودبن؟ من امروز ۳۶ هغته و۳ روزم رفتم میگن خیلی بالاست وزن جنین باید ازمایش قندبدی ۳۳۰۵ وزنش

ماشاالله به نی نی عزیزم همچی عالیه

طبیعی زایمان میکنی ؟ تا اون‌موقع ۴ میشه شایدم بیشتر سخت میشه که

دقیقا چند هفته سونو رفتی؟

عالیع😍😍

خیلی خوبه وزن نی نی ماشالله تغذیت چچی بوده عزیزم؟

خوبه عزیزم

خوبه

عالیه وزنش

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۰ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی