خانوماجواب سونوم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

چون آب دورش ۲۰ هست وزن گیریش زیاد میشه خود به خود حرکتاش هم زیاد میشه دکتر میگه ۱۵ تا ۱۷ ای دور خوبه

هم هفنثته من هستید کن ۱۱/۱۱تاریخ عمل زده برام

وزنشم ۳کیلو دویست هست توپلیه

دیابت بارداری گرفتی؟

سلام خوبه خدا رو شکر همچیش کمی قند رعایت کن که آب دورش از بیست بالاتر نره باعث زایمان زودرس نشه

اوکیه همه چی فقط آب دور جنین یکم بیشتر از حد نرماله

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی