خانوما سونوم چطوره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام نرمال
وزن جینن ۳۶ هفته۲۶۰۰ هسش
براتون عالیه

سلام عزیزم میشه خواهش کنم جواب بدید میتونم بپرسم روز چندم آزادسازی بی بی چک زدی مثبت شدی؟

همه‌چیزش‌ عالیه خداروشکر به صدک هاش نگاه کن همه عالین
وزنشم خیلی خوبه
فقط طول استخوان ران عقبه که برای اکثرا همینه و مشکلی نیست
دکترم می‌گفت خطای دستگاه سونو هستش که طول استخوان ران رو کمتر میزنه

وزنش خوبه
طول استخوان ران عقبه که طبیعیه

خوبه وزنش

طول استخوان رانش یک هفته عقبه
مال منم به هفته عقبه دکتر گفت اوکیه نگران نباش
بقیه اش جلوعه خوبه

بچه لاغره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دیاناومحمدکسری مامان دیاناومحمدکسری ۱۱ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی