خانوما به نظرتون سونوم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

تاریخ زایمانت ۲۱ دی دقیقا با من تو ی روزه😍😁الیته من سزارینی هستم زودتر برمیدارن بچه رو

عزیزم مغزیجات مخصوصا بادام وپسته لبنیات شیر و ماست و حلیم اگه قند نداری بستنی ام خوبه تخم آبپز من تا الان روزی یه دونه میخوردم

سونوت برای چند هفته هست؟

همه چیز خوبه
فقط ی کوچولو وزنش کمه

خوبه وزنش یکم کمه فقط

همه چیز خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دیاناومحمدکسری مامان دیاناومحمدکسری ۱۱ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی