خانوما سونوم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

ولی تو سونوت نوشته نرماله همه چیت نگران نباش فقط مواظب اب دور جنیت باش امیتازتو ۸از ۸ داده یعنی خوبه دیگه
اینم ترجمش

تصویر

خوبه عزیزم وزن نی نی عالیه نسبت به هفته فقط آب دور جنین ۱۸ نرمال تا ۲۰ هواست باشه زیاد مایعات نخوری بره بالا

منم سونو سی هفته بچم بریچ بوده حالا آخر هفته میخام برم ببینم سفالیک شده یا نه

بچتم که بریچ

همه چی عالی وزنش عالی کی رفتی ۱۵۰۰ هست مال من تو این هفته ۱۱۰۰ بود حالا ۱۰۰ گرم هم گفت خطا هست داشته باشه

خوبه خداروشکر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دیاناومحمدکسری مامان دیاناومحمدکسری ۱۱ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙💙💙🩷 مامان 💙💙💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی