خانوما سونوم چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

اصلا کم نیست ماشاالله وزنش عالیه

یه روز بعد از من زده زایمان تو 😄

زیبا توی سونو قبلیتم سفالیک بود؟

عالییییییی

خیلی خوب و نرمال

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی