۸ پاسخ

اینا انقدر راخت شیکن

سفیدش خوشگله

من کالج پشتی مشکی رو دوس داشتم ، ایناهم خثشگلن تو پا باید عکس بگیری

خوشگله مخصوصا نسکافه‌ای

خیلی خوشگله

عع کفش پارسال من رنگ‌ کرمیش بود ؟
الان چند ؟پارسال خریدم یه تومن
اینا نمیشه دائم پوشید راه هم نمیشه باهاش رفت فقط برا یه مهمونی و اینا که دائم پات نباشه خوبه

خیلی خوشگله

مندوس دارمش

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی