خانما یک مونده ب موعد ۱۵ آزادسازی بتا چرا کمه یعنی باردار نیستم

تصویر
۹ پاسخ

من بتام ۲۴ بود باردار بودم

خوبه عزیزم زوده واسه اون نرمال هس

نه عزیزم بارداری ولی اولشه.

بالای ۲۵مثبته عزیزم فقط ۴۸ساعت بعد باید تکرارشه و عدد بتات دوبرابر شه

مثبتی نگران نباش خواهر من روز موعد ۳۴ بود چند روز دیگه زایمانشه

بارداری عزیزم خداروشکر این ماه دارو چیا بهت داد چند پریودی ازاد سازی زدی

اینو میگن مشکوک دو روز دیگه باید تکرار کنی

اگ نبودی ک بتات این نمیشد
لقاحت دیر تشکیل شده نگران نباش
مبارکن باشه

زود رفتی عزیزم باید چند روزی تاخیر می‌افتادی بعد می‌رفتی آزمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری