۹ پاسخ

گوشت قرمز خیلی خوبه
منم ۸بودم
روزی دوتا اهن هم میخوردم

فامیلمون کم خونی داشت باید بهش خون تزریق میشد ...اومد خونه یکسره عدسی خورد زود تو همون هفته ها خوب شد

به من گفته باید قرص اهن بگیرم ولی نمیدونم عددش چنده

باید از پزشکت بپرسی ببینی بنظرش با دارو و تغذیه خوب میشه

برا من ۷،۷ شده بود ی هفته پیش ی واحد خون زدم با غذا رفع نمیشه

من ۵ بوده ۱ ماه پیش قرصمو اضافه کرداما دیگه نمیدونم چیشد

دارو و رژیم غذایی باید داشته باشی

چرا دکترت برات دارو ننوشته؟من فرامکس میخوردم ولی خیلی گرون شدنتونستم بخرم ولی داروی عالیه بود.الان ففول میخورم اونم خوب

من نمیدونم چنده تو آزمایش اسمش چیه ببینم!!

سوال های مرتبط