من ۱۷ بود، ۴۸ ساعت دستگاه موند، اومد زیر ۹، ولی خب ما دستگاه گرفتیم تو خونه، قطره اینا هم ندادم، هی خودم کاسنی و اینام از ماه آخر خوردم ولی هیچکدوم اثر نداشتن الکی بودن
من ی ۲۴ ساعت بود ولی بردمش توی بیمارستان چون گفتم این دستگاه ها ادم نمیدونم چ مارکی خوبه یا چجوری بزاره بیمارستانه بهتره و قطره هم بهش داد خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.