۲ پاسخ

من ۱۷ بود، ۴۸ ساعت دستگاه موند، اومد زیر ۹، ولی خب ما دستگاه گرفتیم تو خونه، قطره اینا هم ندادم، هی خودم کاسنی و اینام از ماه آخر خوردم ولی هیچکدوم اثر نداشتن الکی بودن

من ی ۲۴ ساعت بود ولی بردمش توی بیمارستان چون گفتم این دستگاه ها ادم نمیدونم چ مارکی خوبه یا چجوری بزاره بیمارستانه بهتره و قطره هم بهش داد خوب شد

سوال های مرتبط