خانما چ مدل شیر دوشی داشتین ک راضی بودین؟

۵ پاسخ

من cantech دارم

راست میگن دوشیدن شیر باعث خشک شدنش میشه؟

گلامور دارم 🙂 خیلی خوبه

من برند ROVCO دارم دیجیکالا هم داره واقعا راضیم

بی بی لند

سوال های مرتبط

مامان محمد و محیا مامان محمد و محیا ۴ ماهگی