اگ تو احمق نیستی چرا خودت پرسیدی که داروی هست واس سرفه بچه.....
تو چجوری عقلت قدمیکشه میپرسی
چه طرز صحبت کردن ادم شعورم داشته باشه خوب چیزیه.
به شما چه مربوطه اصلا
تعجب میکنم چجوری عقلتون قبول میکنه به یه نوزاد هر دارویی ک اطرافیان گفتن بدین!!!! مگه ملت دکترن؟ یعنی اینقدر بچه اتون براتون بی اهمیته؟ والا بزرگسالان رو میگن به توصیه اطرافیان و بدون تجویز دکتر دارویی مصرف نکنید، بغد یه سری از شما مامانای احممممقق اینجا هی از بقیه میپرسید بچم فلانه چی بدم ؟؟؟ چه جراتی دارید
سرفه به تنهایی ملاک نیست
شاید از رفلاکس باشه
سرماخوردگی باید حتما آبریزش و تب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.