۴ پاسخ

اگ تو احمق نیستی چرا خودت پرسیدی که داروی هست واس سرفه بچه.....
تو چجوری عقلت قدمیکشه میپرسی

چه طرز صحبت کردن ادم شعورم داشته باشه خوب چیزیه.
به شما چه مربوطه اصلا

تعجب میکنم چجوری عقلتون قبول میکنه به یه نوزاد هر دارویی ک اطرافیان گفتن بدین!!!! مگه ملت دکترن؟ یعنی اینقدر بچه اتون براتون بی اهمیته؟ والا بزرگسالان رو میگن به توصیه اطرافیان و بدون تجویز دکتر دارویی مصرف نکنید، بغد یه سری از شما مامانای احممممقق اینجا هی از بقیه میپرسید بچم فلانه چی بدم ؟؟؟ چه جراتی دارید

سرفه به تنهایی ملاک نیست
شاید از رفلاکس باشه
سرماخوردگی باید حتما آبریزش و تب باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی