۲ پاسخ

دقیقا من همین طوری شدم احساس میکنم بخاطر استرس چون. من هر وقت استرس م زیاد بشه پریود میشم

قرص کل پریودی رو بهم می‌ریزه خیلی بده

سوال های مرتبط