مامانا درد سینه ها تا کی ادامه داره ؟؟؟ من مردم از سینه درد 😭😭😭😭

۷ پاسخ

برا من الان فقط نوکش درد میکنه🤭

مال من هنوزم دردمیاد ولی نسبت ب چندهفتع پیش یکم بهترسذه

برای من از هفته ۱۳ دردش رفت

من ٢٢هفته ام همچنان درد دارم☹️

هفته ات بره بالا بهتر میشه. من الان دیگه ندارم.

سوتین میپوشی؟
اگ نمیپوشی بپوش میخوای پاشی سینتو با دست نگه دار یهو ول نشه دردش بیشتر میشه
درد خودش یهو قطع میشه

عزیزم بهتر میشه 🥹 من الان سینه درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد