برا من الان فقط نوکش درد میکنه🤭
مال من هنوزم دردمیاد ولی نسبت ب چندهفتع پیش یکم بهترسذه
برای من از هفته ۱۳ دردش رفت
من ٢٢هفته ام همچنان درد دارم☹️
هفته ات بره بالا بهتر میشه. من الان دیگه ندارم.
سوتین میپوشی؟
اگ نمیپوشی بپوش میخوای پاشی سینتو با دست نگه دار یهو ول نشه دردش بیشتر میشه
درد خودش یهو قطع میشه
عزیزم بهتر میشه 🥹 من الان سینه درد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.