۸ پاسخ

من دیشب ساعت ۱۱ بردمش
خونه گرم باشه اشکال نداره ک

خونه گرم باشه چه اشکالی داره

من یه بار بردم اتفاقا خوبم خوابید تا صبح

عزیزم سرماخوردگی بخاطر ویروس هست نه هوای سرد
هرموقع دلت خواست ببرش حموم

اگر خونه گرمه ببر عزیز چه فرقی می‌کنه شب با روز مهم اینه یخ نکنه

نبری بهتره مخصوصا اگه خونت خنکه روز ببر دکتر تو بیمارستان به من گفت فقط وقتی از حمام میاد کلاه بزار پس بدن نوزاد حساسه

من یه بار ساعت ۷ بردمش ولی الان دیره.

اگه شهرتون سرده اره

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙🦋 مامان پسر قشنگم💙🦋 ۱۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی