۲ پاسخ

برای اسهال هم خوبه

تصویر

واسه انزیم لاکتوزه
واسه بچه ایه که الرژی داره به لاکتوز شیر

سوال های مرتبط

مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی