۷ پاسخ

منم ۲۹ بودم گفت نمیخواد فقط ۲ هفته بعدش سونو برو چک‌ بشه
چهارشنبه وقت سونو دارم امیدوارم پایین نیمده باشه چون دیگه عید هست و دکترا نیستن

تا ۲۸ لب مرز هست استراحت کن کمتر نشه

من با ۲۵ هفته ۱۴ سرکلاژ شدم
اگر‌میتونی کلا استراحت مطلق باشی خیلی خوب اما اگر نمیتونی کلا استراحت کنی سرکلاژ کنی بهتره چون هفته بالا تر بری بچه وزنش بیشتر میشه

استراحت کن بره بالا

ولی من دکترم با طول ۳۰ سرکلاژم کرد

ن دیگه هفتت اومده بالا تر
با استراحت ان شالله چیزی نمیشه

استراحتت رو بیشتر کن من با ۲۸ سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وچهارم بارداری