با وجود این همه کشته وخرابی باز نمیفهمم چرا یه سری خا. ئن تو کشور پیدا میشن
اینم همون ل ا ن چ ر هایی که گفتید توی سوله بوده.
پر از شیر خشک و دارو
خدا لعنتشون کنههه حیف این همه دارو و شیر خشک نبود اخهههه چرا اینا انقد دیگ خودشونو زدن ب خریتتتتتتتت اخه کی اوضامون درست میشههههه اح دیگ خسته شدیممممم😫
ان شاءالله دشمنان و وطن فروش های داخلی نیست ونابود بشن
خدایی شما هنوز این بی وطنا رو آدم حساب میکنید توضیح میدین قانع بشن بیخیال بابا الان دیکه حق باطل مشخص شده ه کی کوره دیگه کوره هرکی هم میخواد خودشو به کوری بزنه دیکه مشکله خودشه ودستش روشده
خدا نابود کنه دشمن داخلی و خارجی ایران و 🤲
عزیزم من اشنامون اونجا میره سرکار اینا هم موج انفجار هست و اونجا واقعا ل ان چ ر بوده خود این سوله مورد ح م له نبوده
من الان خودمم همدانم شبی که اینجا رو زد صداشو شنیدیم
♨️جکسون هینکل، از مفسران سیاسی و اینفلوئنسرهای آمریکایی: ایالات متحده، دختران ۸ ماهه را در ایران بمباران میکند اما میخواهد شما باور کنید که آنها قربانی هستند...
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
「➜• @irane_bidar」
اره منم توی تیلوزیون دیدم
ادامه
انبار دارو شه رک بوعل ی ه م دان
ادامه ش
اینم ادامه ش
چرا اول پیام هاتون مینویسید
کودک مادر شیرخشک اینارو براچی مینویسید؟؟؟
این برا چیه؟ نفهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.