۶ پاسخ

چندهس چسبی ها؟ چ سایز؟چ مارک؟

شورتی خیلی عالیه

شورتی اصلا پس نمیده من شب تا صبح شورتی میبندم

شورتی خیلی خوبه اصلا نمیزنه بیرون

شورتی خیلی خوبه بنظرم من کلا برای هر دوتا بچم شورتی استفاده کردم

من از ۴ ماهگیش شورتی استفاده میکنم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان تینا مامان تینا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی