۹ پاسخ

اره بعضی وقتا ی صدای میاد ک میگن مهماته

نه صدا نیس ولی من چند دقیقه ای یکبار توهم میزنم 😞

خدا نکنه انشاالله دیگه نزنن

ساعتای ۸ و نیم دوتا صدا اومد گفتن خودشون دارن مهماتی که صبحی عمل نکردن رو منفجر میکنن
ولی در کل من و شوهرم توهم زدیم همش صدای جنگنده و انفجار میشنویم
اصلا نمیتونیم بخوابیم یه جوری ایم

🤕🤕🤕🤕🤕

چرامنم شنیدم دوبارتازه
ولی به شدت صبی نبود

توهمی شدیم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

تهران که انقدر میزنن
امشب سمت مارو تا الان نزدن استرس گرفتیم که نکنه نصف شب میخوان بد بزنن🤦‍♀️

من نشنیدم چیزی

سوال های مرتبط

مامان توپولو مامان توپولو ۲ سالگی
مامان مو فرفری جان مامان مو فرفری جان ۲ سالگی