اره بعضی وقتا ی صدای میاد ک میگن مهماته
نه صدا نیس ولی من چند دقیقه ای یکبار توهم میزنم 😞
خدا نکنه انشاالله دیگه نزنن
ساعتای ۸ و نیم دوتا صدا اومد گفتن خودشون دارن مهماتی که صبحی عمل نکردن رو منفجر میکنن
ولی در کل من و شوهرم توهم زدیم همش صدای جنگنده و انفجار میشنویم
اصلا نمیتونیم بخوابیم یه جوری ایم
🤕🤕🤕🤕🤕
چرامنم شنیدم دوبارتازه
ولی به شدت صبی نبود
توهمی شدیم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
تهران که انقدر میزنن
امشب سمت مارو تا الان نزدن استرس گرفتیم که نکنه نصف شب میخوان بد بزنن🤦♀️
من نشنیدم چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.