تا چهلم
۱۰ ۲۰ روزگی انشالله
تصمیم مامانبزرگاشه😁
به من گفتن ۱۰ روزگی که تا حموم ۴۰ روزگی خوب بشه زخمش
20 روزگی تا 1 ماهگی
۳ تا ۵ ماهگی هم خوبه
من ۲۰ روزگی ختنه کردم با حلقه و خیلی خوب بود، خیلی زود جوش خورد و تمیز و راحت، بدون درد و خاطره بد و درگیر تروما شدن.
ولی حتما درباره دکتری که میخوای ببری پیشش تحقیق و پرس و جو کن
الهی بمیرم
از الان غصه اش رو دارم میخورم
من انشالله یک ماهگی ختنه میکنم
من پسر اولم رو ۱۷ روزه بود
هیچی نفهید
عالی بود
این رو همهمون موقع ختنه میکنیم
فقط تورو خدا پیش دکتر خوب ببر
خیلی خیلی تحقیق کن
بیست روزگی. ما هفت روزگی انجام دادیم الانم ناراحتم ولی دیرکنی پوست ضخیم تر میشه
من پسرم و هفت روزش بود ختنه کردممم
خیلیییی خوب بود و راضی بودم
میگن قبل ۴۰ روزگی
سوال منم هست میگن ۴۰ روزگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.