مامانایی که بچتون ختنه کردین، کی ختنه کنیم بهتره وچه مدلی؟

۱۲ پاسخ

پسر من ۱۰ روزش بود بخاطر زردی داشت ختنه اش کردیم به روش حلقه
۲ ۳ ساعت اول خیلی گریه کرد دیگه خوب شد ۱ هفته بعد هم حلقه اش اوفتاد هرچی بچه تر باشن کمتر اذیت میشن

هرچی کوچولوترراحتتر بعداز 10 روز که خودت حالت خوب شد بند نافشم افتاد ختنه کن زود خوب میشه

من پسربزرگم زیر۱ماه بود سنتی انجام دادیم دومی ۲ماهه بود با حلقه
دومی رو خیلی خیلی راضی بودم
اگه این تجربه رو داشتم پسربزرگم رو اونقدر عذاب نمیدادم

من ۲ماه بودبردم

من پسرم يك هفته بعد از زدن واكسن پايان دوماهگيش به روش ليزري تو بيمارستان ختنه كردم با اولين ادار پانسمان افتاد و سوزش هم تقريبا ديگه نداشت يه پماد بود ميزدم كمتر از يه هفته اوكي شد . دكتر هم گفت تايم خوبيه براي ختنه نه زود نه دير

من پسر اولمون یازده روزش بود حلقه انداختم خوب بود پسر دومم و ۴۰ روزش رد شد ختنه سنتی کردم بخیه زدن فک میکنم اون حلقه بهتر بود

من 3 ماهگی ختنه کردم حلقه اذیتشم فقط روز اول بود راضی بودم واقعا اما پسر دوممو زودتر ختنه میکنم خدا بخواد یه ماهش بشه میبرمش

سه ماهگی با حلقه بود

من قبل از ۴۰ روز ختنش کردم
میخواستم همون روز اول باشه ولی چون زردی داشت دکتر گفت باید دو هفته از اتمام زردیش بگذره

من شنیدم میگن موقع زایمان همونجا هم ختنه می‌کنن

هرچی بچه تر بهتر پسر من 20 روزش بود ب روش حلقه

من چند روز بعد از واکسن دوماهگیش ختنش کردم حلقه انداختیم

سوال های مرتبط