۸ پاسخ

ترو خدا برا سلامتیتم شده هر جا میری هم با خودت ماسک ببر هم دستکش

میشه درخواست بدین

میشه درخواست بدی؟

روغن زیتون بزن یکم و بتامتازون خیلی خوبه

از همون مواد حساسیت داشتی دستکش دست میکردی

چربش کن، پماد بتامتازونم اگه داری بزن. عزیزم یه دستکش برای خودت داشته باش با خودت ببر اگه نداشتن استفاده کن.

مرطوب کنند بزن

چربش کن

سوال های مرتبط

مامان آروین و آراد مامان آروین و آراد ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی