اگ گیر نیومد از شیر بگیرش!
از شیر بگیرش
نوزاد نیست ک انقدر جوش میزنی نگرانی
نزدیک دوساله شیر پاستوریزه بده بهش
واجب نیست حتما سع باشع اگه گیرت نمیاد دو یا یک بگیر
هلال احمر کرج یه سر بزن
به آنیل و آیدین زنگ بزن داروخانه های خوبین شاید داشته باشن
والا شهر ما این اواخر اپتامیل گیر نمیومد گیگوز براش گرفتم اگر شرایطش هست شیرخشکشو عوض کن اپتامیل خیلی سخت پیدا میشه اسیر میشی
اپتامیل گیر نمیاد🙁
من از بهمن ماه دیگه 2 نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.