۶ پاسخ

بریج ینی چی

نه پسر منم سفالیکه ولی خیلی زیر دلم تکون میخوره

مال من از اول تا اخر پایین بود هست و سفالیک
تو ماه اخر گاهی میاد لگد مبزنه تو معدمو میره

منم تا چند روز پیش اینطور بودم دیگه مثانه برام نمونده بود از درد ، ولی خداروشکر چرخید ،برای شما هم میچرخه نگران نباشید

منم همینجوریم
بعد اینکه از الان تا زایمان هزاران بار میچرخه بچه

ن ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری