حرکات نی نی رو بالای نافم حس میکنم یعنی بریچه؟

۷ پاسخ

البته توی این هفته ها برای اکثرا بریچه بعدش میچرخه سفالیک میشه

دوستان گفتن سفالیک اما ربطی نداره، من سونو دادم بریچه اما خیلی از حرکات رو بالای ناف حس میکنم البته پایین هم تکون دارن، هم دستش هست هم ارنج هم پا و زانو،

با مشت نمیزنه اونجا؟😅😅😅😅

نه فک کنم سفالیک هستش پاهاش بالاس

ن سفالیکه

سفالیکه پاهاش بالاس سرش پایین

سفالیک

سوال های مرتبط