خانما برا زردی بچم چیکارکنم دوبارم بردم دکتر :??

۱۱ پاسخ

قطره شیرخشت خودتم رعایت کن اگرشیرتو میخوره ..خنکی بخور گرمی نخور

ببر زردیش چک کنن اگه زیادبود بزار زیر نور. و با عرق کاسنی صورتش بشور

✅ تنها کار مؤثر و بی‌خطر:
شیر مادر (یا شیر خشک مناسب، اگر پزشک گفته)

هر ۲ تا ۳ ساعت تغذیه کنید، حتی شب‌ها. این باعث می‌شود نوزاد دفع بیشتری داشته باشد و بیلی‌روبین سریع‌تر از بدنش خارج شود.

دخترمن تا ۴۰ روز داشت ۱۲روزگی بردم دکتر گفت دیگه نیاز نیست کاری بکنی خودش خوب میشه

پسر منم داشت یبار گذاشتیم تو دستگاه دو شب،کم شد ولی نرفت...دکتر برا بار دوم قطره داده..خیلی کمتر شده...

بچه ی من زردیش رفع شد کاملا ولی اثراتش روی صورتش و چشمش بود و یکم طول کشید تا کامل از بین رفت

دارو داده اگه اونو بده بهش و اگه صورته تا ۴۰ روز هست ولی اگه کامل تو بدن و دست و پاش مشخصه بنظرم ببر

من دخترم زردی داشت ب نظر من هیجی اندازه زیاد شیر دادن و سرما تاثییر نداره زیاد لباس تن بچه نکنید و شیر زیاد بهش بدین بخصوص شیرخشک

اک صورتشه تا ۴۰ روز هم هست

سوال منم هست.دکتر گفته ک بایدستگاه بگیرم بزارم اما دلم نمیاد

صورتش؟

سوال های مرتبط

مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان علی بالام مامان علی بالام ۷ ماهگی