اره من بدون درمان باردار شدم فقط با ورزش و سالم خوری و دوری از استرس
چرا نشه خدا کریمه
اول خدا بخاد.
دوم اصلاح سبک زندگی بکن زودتر نتیجه میگیری
خیلیا اینجا با تنبلی باردار شدن فقد یکم خطرناکه باید بیشتر مراقب بود
من با تنبلی و بدون درمان باردار شدم
آره عزیزم یسری داروها و برنامه غذایی و ورزش باید انجام بدی
منم ۱ سال تنبلی تخمدان داشتم
آره چرا ک نه اصلاح سبک همراه با دارو حتما باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.