من دوروزه شروع کرده
فقط سینه خیز میره و حالت چهار دست پا میگیره
هنوز نمیره
بنام خدا
داره وارد ۷ماهگی میشه، هنوزم غلت نمیزنه😂
چه برسه ۴دست و پا😅
سلام دختر منم هنوز نمیره
شروع ۶ الانم لا کمک راه میره
هم تمربن مبکردم باهاش هم روروئک نخریدم
دختر من سینه خیز میره مدل چهار و دست و پا میکنه ولی نمیتونه بره هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.