۷ پاسخ

من دوروزه شروع کرده

فقط سینه خیز میره و حالت چهار دست پا میگیره

هنوز نمیره

بنام خدا
داره وارد ۷ماهگی میشه، هنوزم غلت نمیزنه😂
چه برسه ۴دست و پا😅

سلام دختر منم هنوز نمیره

شروع ۶ الانم لا کمک راه میره
هم تمربن مبکردم باهاش هم روروئک نخریدم

دختر من سینه خیز می‌ره مدل چهار و دست و پا می‌کنه ولی نمیتونه بره هنوز

سوال های مرتبط