۱۰ پاسخ

اشکالی نداره برا من بچه اولم 2بار پیچیده بود تازه نشتی داشتم

فعالیت راکم واستراحتت رابیشتر کن توخواب هم بشین وپهلو عوض کن

ی دور ک چیزی نیست بچه خودش بازش میکنه

برای منم سنو دادم ی دور شل پیچیده دکترم گفت کلا فراموش کن اصلا چیز مهمی نیست

شما که هفته ات خوبه من ۲۵ هفته بند ناف پیچید🥲نمیدونم الان تو چه وضعه گفتن تا وقتی تکون بخوره و ضربان قلبش خوب باشه جای نگرانی نیست

یکم رعایت کنی ایشالله طوری نمیشه
خیلی ها با این شرایط شنیدم تا روز زایمان مشکلی براشون پیش نیومده خداروشکر

عزیزم به امید خدا به سلامتی زایمان کنی ولی لطفا این قضیه رو جدی بگیرید

اصلا نگران نباش بند ناف دو دور گردن دخترم بود الان ۶ سالشه فقط زود ب زود سونو بده ب حرکاتش دقت کن . یهویی حرکت نکن مراقب باش

نگران نباش انشاالله که اتفاقی نمیوفته
فقط واسه پهلو به پهلو شدن و بلندشو بشین،سریع خم و راستم نشو

باید زود به زود سونو کنی؟

سوال های مرتبط

مامان فندقم🌰 مامان فندقم🌰 روزهای ابتدایی تولد