۹ پاسخ

مال منم هست دکتر گفت فقط حتما به پهلو بخواب ولی حرکاتش تا کم میشه استرس میگیرم میمیرم

منم دیروز رفتم سونو گف یدور بند ناف دور گردنشه 🥲خیلی استرس گرفتم همش حس میکنم شیطونیاش کمتر شده😞

منم دوروزه حرکاتش کم شده این احتمالو بدم؟😕

باز میکنه خودش ناراحت نباش شیطون دختر من دوبار اینجوری بود باز کرد الانم شیطون

منم از ۳۱ هفته دور گردنشه چون شله مشکلی نداره فقط حواست به حرکاتش باشه

برای منم هست متاسفانه حرکاتش کم میشه استرسی میشیم همش

نگران نباش معمولا این اتفاق می افته.خیلی وقتها باز میشه
من برای پسرم ۲ دور برای دخترم ۱ دور بندناف دور گردنشون بود
حواست باشه حرکاتش کم نشه فقط همین

مال منم هس خداخودش

نه چیزی به شما نیست فقط حواست به حرکتش باشه
بند ناف ژله ای هست بچه میره توش بازی میکنه پیچ میخوره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد