مشکلی ندارع عزیزم وا میشه تا دو دور هم وا میشه نگران نباش
طرز خوابیدنت چطور بوده
اون نتیجه شیطنتای خودشه😂
اشکال نداره خطر ناک نیست
نترس فقط حرکاتشو بعد نهار و شام چک کن..خودش باز میکنه
من دو ۳۳ هفته دور گردنش بود ۳۶ هفته بازش کرده بود
باید وقتی میخوای از این شون به اون شون شی حتما بلندشی بشینی و بچرخی بعد دراز بکشی
این برای وقایع که میخوای دیگه دور گردنش بیشتر از این نپیچه (البته خود بچه شیطونه و تو مقصرش نیستی فقط عامل تاثیر گذاری)
ولی اگر میخوای باز بشه معمولا اینجوریه که چهاردست و پاشی توی تخت و بعد بچرخی به اون سمتی که میخوای بخوابی
اگر چهاردست و پا شی و بچرخی به سمت چپ یا راست بهش کمک میکنی بند نافشو باز کنه (من دکترم بهم اینو گفت و تست کردم باز شد بند نافش)😎✨
ولی کلا بند ناف خیلی اذیت کننده نیست مخصوصا اگر لوز باشه(شل باشه)
اشکال نداره پسرم من ولی باردار بودم 2بار پیچیده بود واینکه نشتی هم داشتم
اصلا نگران نباش تجربه هممونه باز میکنه
منم یک هفته پیش باز کرد
اشکالی نداره نگرانش نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.