چجوری فهمیدی؟
برای منم دو دور هست دکتر گفت مایعات زباد بخور کاری نمیشه کرد حواست به حرکات باشه به پهلو بلندشی راست یهو بلندنشی
خطرناکم نیست
هیچ کار خودش بازش میکنه منم دوهفته پیش همینطور بود سونو جدید باز کرده بود پدرسوخته
برای منم تو انومالی گفت یک دور پیچیده هنوز سونو نفرستاده دکترم
برامنم پیچیده فقط به حرکاتش دقت کن خدایی نکرده کم شد برو بیمارستان الکی به خودت استرس نده به نشست برخاست وخوابیدنت هم توجه کن همین خودش بازمیکنه
برامن یه دور پیچیده بود سونوگرافی بعدی ک رفتمگف باز شده
چند دور پیچیده؟برا منم دو دور پیچیده ولی میگن طبیعیه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.