من قبل عید بزا دخترم خرید کردم ولی خودم ن حس دارم ن حال مامانمم نمیزاره بخرم میگه بزار بمونه پولت
نه اصلا حسش نیس
برای پسرم فقط لباس خونگی و کفش خریدم چون لباساش و کفشش براش کوچیک شده بودن
برابچه ها رفتم تو به مغازه درحدی که فقط لباس نو بپوشن خریدم
خودمونم هیچی حوصلشو ندارم
منم هیچی خریدنکردم اصلاذوقشوندارم چ دلخوشی داریم
هیچی .اصلا دل خوش ندارم که برم حتی بگردم توبازار.جشن ما ایشالله بعد پیروزی✌️
اگع شهرتون امنه برو بخر ..روحیت عوض میشه..
اره اینترنتی خرید کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.