۷ پاسخ

من قبل عید بزا دخترم خرید کردم ولی خودم ن حس دارم ن حال مامانمم نمیزاره بخرم میگه بزار بمونه پولت

نه اصلا حسش نیس
برای پسرم فقط لباس خونگی و کفش خریدم چون لباساش و کفشش براش کوچیک شده بودن

برابچه ها رفتم تو به مغازه درحدی که فقط لباس نو بپوشن خریدم
خودمونم هیچی حوصلشو ندارم

منم هیچی خریدنکردم اصلاذوقشوندارم چ دلخوشی داریم

هیچی .اصلا دل خوش ندارم که برم حتی بگردم توبازار.جشن ما ایشالله بعد پیروزی✌️

اگع شهرتون امنه برو بخر ..روحیت عوض میشه..

اره اینترنتی خرید کردم

سوال های مرتبط