من مانتو از دوسال پیش داشتم نو نو مونده یعنی شاید دوبار پوشیدم کلا
دیگ با چنتا خرید کوچیک تکمیل کردمش
و همیشه ترجیحم اینه تابستون خرید کنم چون تکلیف هوا مشخص تره تا بهار
و ادم بیشتر اینور اونور میره
برا پسرم اره ولی برا خودم فعلا ی مانتو خریدم بقیه چیزا مونده
سلام عزيزم خوبيد من حيزى برا خودم نگرفتم فقط برا پسرم خريديم برا همسرمم نگرفتيم 🤍
من نگرفتم دلم نمیره خرید کنم اونقدر جنس ها بیخوده ترجیح میدم همونی که دارم بپوشم
من نخریدم همون لباس عید سال پیش میپوشم
منم چیزی نخریدم
دو سه جا مجبوریم بریم نمیدونم چی بپوشم
من فقط برا پسرم گرفتم که تولدش بود
من که هرماه خرید میکنم زیاد برام فرقی ندارن عید یا نه
کلا خوره لباس دارم
من هیچی نخریدم یه خونه مادرشوهرم میرم اونم هرچی دم دستم رسیدمیپوشم انشالله تابستون خریدمیکنم
من هیچی نخریدم ن برای خودم ن پسرم
هیچیه هیچی واقعا
من حتی برای دخترامم نگرفتم
جایی نداریم که بریم یه خونه داداشم ووسلامممممم
مام هیچی نگرفتیم والله راستشو بخای من خرید خونمم دیگه نمیرم از سوپر سر کوچه شوهر روزانه میخره جنگه بیخیال هر چی پوشیدی
هیچی نگرفتم ما اواره ایم خونمون جاییه که همش دارن میزنن عید یادمون رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.