زردی ۱۰باشه خطرناک؟

۶ پاسخ

زیادنیست باعرق کاسنی وشاطره زودخوب میشه هم بخورهم به بدنش بزن گرم نپوشونش

۷نرمالشه

تند تند بهش شیر بده انشالله که رف میشه

دستگاه تو خونه دو روز کافیشه

بالای ۱۰ فکر کنم دستگاه میخاد تند تند شیر بده مدفوع کنه زیاد لباسم تنش نکن

خطر ناک نیس ولی زردی محسوب میشه و باید درمان بشه

سوال های مرتبط

مامان آرت.. مامان آرت.. ۱۴ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان gol pesar مامان gol pesar ۱۱ ماهگی