بهش پاستوریزه بده من آخرا کم بهش شیر خشک دادم همش پاستوریزه خورد
بعد میتونی بهش شیر پاستوریزه بدی
من پسرمو یکسال و هفت ماهگی از شیر گرفتم هم شیشه میخورد هم شیر خودمو
دکتر پسرم گفت تا سه سالگی میتونن شیرخشک بخورن منتها بعد دوسال باید ۳۰۰ سی سی در روز بخورن و با لیوان
با لیوان تا اخر عمرش بده بخوره شیشه شیر برای دندوناش بده
شیر پاستوریزه بده من دوماه مونده به دوسالگی شیشه رو گرفتم بعد تو لیوان هر روز پاستوریزه میخوره
میگن شیشه رو از دوسالگی بگیرید با لیوان شیر بدین
عزیزم بیومیل بده عالیه منم پیدانشددادم عالی بودمثل اپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.